Bijna iedere vrouw heeft wel een zwarte broek in de kast.
Het is een lekkere veilige kleur, makkelijk te combineren, tekent geen oneffenheden en mensen zullen nooit zeggen 'heb je die nu alweer aan?' Want, het is gewoon een mooie basic.
Toch, in de lente en zomer doet zwart snel winters aan vind ik.
Ik ging daarom op zoek naar tips hoe je een zwarte broek toch in de zomer kunt dragen... En ik deel ze graag met jou ❤
Klaar voor?
Combineer je zwarte broek met:
✔︎ een top of blouse van linnen of linnenlook in beige of crème
✔︎ een [crop] top of blouse in felle kleuren van luchtige stof
✔︎ witte sneakers, loafers of slippers/ sandalen
✔︎ combineer met zomerse accessoires zoals een zonnebril, rieten tas, een zomers sjaaltje of een grove goud/zilverkleurige ketting
Zie hier wat inspiratie..




